Jubileum

Jubileum logo KNAHARMONIE K.N.A. BEEK VIERT DIT JAAR 100 JARIG JUBILEUM!

Harmonie Kunst na Arbeid (K.N.A.) uit Beek bestaat op 22 maart 2022 precies 100 jaar. En dat gaan we vieren met iedereen die daar zin in heeft. We organiseren dit feestelijk jubileumjaar een aantal bijzondere activiteiten onder het motto “Wij Vieren Muziek”. Dit doen we met alle leden van onze vereniging én met alle inwoners van dorp Beek en overige belangstellenden. Want 100 jaar Harmonie K.N.A. is 100 jaar muziek in Beek. De afgelopen 2 jaar klonk er nauwelijks muziek in het dorp maar vanaf het voorjaar 2022 laten we weer graag van ons horen. Hierbij alvast een voorproefje van het feest dat komen gaat.

26 maart jubileumconcert

Wij trappen ons jubileumjaar af op zaterdag 26 maart om 19:22 uur met een waar “Classics” concert. Dit concert vindt plaats in de grote zaal van het Kulturhus die uiteraard weer prachtig en in stijl wordt ingericht. Classics staat voor een muziekavond met muziekstukken die Harmonie K.N.A. in de afgelopen 100 jaar gespeeld heeft. Het oudste programma dat we hebben teruggevonden stamt uit 1931!

27 maart receptie 100 jaar

Vervolgens is er op zondag 27 maart een ouderwets (en) gezellige receptie. De receptie is voor genodigden en iedereen die belangstelling heeft. De receptie wordt muzikaal omlijst en in de zaal is een ruimte ingericht met onder andere historische foto’s en filmpjes. Aanvang vanaf 14.00 uur, wederom in de grote zaal van het Kulturhus.

SAVE THE DATE 1-4 juli BEEK BRUIST!

Zet het weekend van 1, 2, 3 en 4 juli alvast in je agenda! In dit weekend wordt het hoogtepunt van ons jubileumjaar gevierd: BEEK BRUIST!

Wij vieren dan vier dagen samen feest in het centrum van Beek! En dat doen we samen met twee andere jarigen uit ons dorp, namelijk onze zustervereniging Schutterij B.U.B. (bestaat 90 jaar) en met Stichting Kalorama (bestaat ook 100 jaar). Café Sous les Eglises organiseert mee. Het beloven vier bruisende dagen te worden voor iedereen van 0 tot 100 jaar (en ouder)!

Meer informatie over Beek Bruist en over al onze andere jubileum-activiteiten is te vinden op onze website www.harmonieknabeek.nl of Facebook en Instagram. Natuurlijk houden wij u ook via de Rozet op de hoogte.