Bestuur

Bekijk hier wie er in het bestuur van KNA zitten, welke taken zij vervullen en hoe zij te bereiken zijn. Taak van het bestuur is om de vereniging in goede banen te leiden. Hiermee worden zowel
concerten als niet muzikale activiteiten bedoeld. Veel bestuursleden zijn lid van één van de commissies van de harmonie om zo het contact met de rest van het bestuur te stroomlijnen.
Een goede communicatieve bereikbaarheid van het bestuur is belangrijk. Op deze pagina vindt u dan ook contactgegevens van de bestuursleden persoonlijk.Het bestuur van KNA bestaat op dit moment uit 6 leden:

IMG-20220401-WA0013.jpg
Foto uit 2022: Jan Engelen (erevoorzitter), Els van Ruitenbeek, Jos Orval, Bart van den Bosch (oud-voozitter), Thea van Driel, Gijs Arts en Erica Gruyters

Gijs Arts
- Concertcommissie, Slagwerkgroep en contact dirigent