Commissies

Muziekcommissie

De muziekcommissie komt eens per maand samen om nummers te beluisteren en uit te zoeken voor het grote orkest van KNA. Ook het marsboekje vullen is een taak van deze commissie.
Muzikanten kunnen via een roulatieschema in deze commissie komen en meepraten over de te spelen nummers. Verzoekjes indienen kan altijd en door iedereen worden gedaan. De dirigent is in een advieserende rol altijd lid van de commissie.

Muziekcommissie

Concertcommissie

Bij concerten en andere muzikale optredens komt van alles kijken. De concertcommissie zorgt hier allemaal voor. Van zaalversiering tot koffiekopjes en van een complete bezetting tot podiumstukken. De concertcommissie is altijd op zoek naar helpende handjes die vrijblijvend bij verschillende optredens willen helpen zowel licht als zwaarder werk wordt gedaan.

Ontspanningscommissie

Jaarlijks is er een ontspandag georganiseerd door de ontspanningscommissie. Vele thema’s en activiteiten hebben de revue al gepasseerd zoals Vive la France, Kermis, speurtochten en
gezamenlijk snert eten. Ook het Feessie bij Keessie, een bbq speciaal voor leden, wordt elk jaar door deze commissie op touw gezet. Deze terugkerende bbq trekt al veel (nieuwe) leden.
Sinds 2017 is deze commissie ook verantwoordelijk voor het jaarfeest in maart.

ontspanningscommissie

Jaarmarkt commissie

rommelmarkt

Op de jaarmarkt van KNA komt u van alles tegen... boeken, platen, speelgoed, klein meubilair (door één persoon te tillen), glaswerk, curiosa en andere tierlantijnen. Ook uw eigen spullen
kunnen verkocht worden. Heeft u bovengenoemde spullen thuis liggen en wilt u deze schenken aan de harmonie? Neem dan omstreeks juli/augustus contact op met de de jaarmarkt commissie.

Media commissie

De media commissie verzorgt vier keer per jaar de nieuwsbrief voor alle leden van KNA. Hierin staan alle gebeurtenissen op een rijtje, vaak omlijst met mooie foto’s. Ook activiteiten die er
aan komen worden beschreven in de digitale uitgave van het blad. Regelmatig worden leden geïnterviewd gewoon omdat het leuk is. Iedereen mag zijn kopij inleveren bij de redactie.

Nieuwsbrief 2

Kascontrolecommissie

kascontrolecie

De kascontrolecommissie controleert jaarlijks alle bijgehouden financiële stukken die de penningmeester in huis heeft. De commissie heeft ook het recht om ieder moment van het jaar op afspraak de stukken door te nemen. Via een roulatieschema kunnen leden in deze commissie komen, welke jaarlijks op de vergadering wordt vernieuwd.